Στοιχεία Επικοινωνίας
Διεύθυνση: Θεανούς 15 Αθήνα
Email: contact@bizasgroup.gr
Τηλέφωνο: +30 6946461057
Ωράριο Λειτουργίας
Δευτέρα - Παρασκευή:
10:00 - 18:00
Back

E-mail Marketing

Μία από τις πιο άμεσες και δυνατές μορφές επικοινωνίας που μπορείς να εδραιώσεις με τους αναγνώστες ή τους πελάτες σου, είναι το email marketing.

Newsletter

Είτε το site σου αφορά σε επαγγελματική δραστηριότητα, είτε πρόκειται για ένα προσωπικό blog, είναι πολύ σημαντικό να διατηρείς την επικοινωνία με τους πελάτες και τους αναγνώστες που το επισκέπτονται.

Το email marketing μπορεί ως ενέργεια να σε βοηθήσει στην προώθηση των προϊόντων και της σελίδας σου για εμπορικούς σκοπούς, στη διαφήμιση, στην προώθηση εταιρικών ή απλών νέων για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς, καθώς και στη σύναψη πιο δυνατών σχέσεων με τους επισκέπτες σου. Τι πιο άμεσο και αποτελεσματικό, λοιπόν, από ένα newsletter με όλα τα νέα που έχεις να μοιραστείς;

Σε γενικές γραμμές, οι πλατφόρμες για τη δημιουργία newsletter που θα σου παρουσιάσω έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Ας τις δούμε όμως πιο αναλυτικά και πώς ξεχωρίζει η κάθε μία από αυτές, ώστε να επιλέξεις εκείνη που θεωρείς ότι θα εξυπηρετήσει περισσότερο τις προτιμήσεις και τις ανάγκες σου.

  • Κάνετε Α/Β test για τον τίτλο του μηνύματος
  • ­Σκεφτείτε πώς θα συνδυάσετε τις πωλήσεις με το marketing
  • ­Οργανώστε σωστά την καμπάνια σας
emails

Η διαδικασία μας

Συμβουλές για Επιτυχημένο Email Marketing
Step 1.

Οργανώστε

Η οργάνωση, ο καθορισμός των διαδικασιών και ο προγραμματισμός των ενεργειών μίας email marketing καμπάνιας, δεν αποτελούν σε καμία περίτπωση χάσιμο χρόνου. Αντιθέτως, μια καθορισμένη ροή των ενεργειών σας θα σας δώσει περισσότερο χρόνο στην πορεία, για να είστε πιο δημιουργικοί και να ενσωματώνετε εύκολα τις νέες τάσεις του email marketing στην ήδη υπάρχουσα στρατηγική σας.

Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.

Step 2.

Τίτλος

Πόσες φορές έχετε αχοληθεί εκτενώς με το γράψιμο του κυρίως κειμένου ενός email και αφήσατε το θέμα του για την τελευταία στιγμή;

Θα πρέπει να συμβαίνει το αντίθετο. Θα έπρεπε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στον τίτλο (subject – θέμα) του μηνύματος, παρά στο ίδιο το μήνυμα. Δημιουργήστε έναν πρώτο τίτλο στην αρχή της διαδικασίας της δημιουργίας του emaIl.

Στη συνέχεια, δείτε αν αυτός χρειάζεται διαφοροποίηση, όσο παίρνει μορφή το email σας και πριν το ολοκληρώσετε, ξαναρίξτε μια ματιά στον τίτλο.

Τις περισσότερες φορές θα έχετε καταλήξει με ένα διαφορετικό τίτλο, που όμως θα έχετε “δουλέψει” στο μυαλό σας αρκετή ώρα και με ξεκάθαρη εικόνα του κυρίως περιεχομένου του email.

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργείτε καλούς τίτλους, γιατι … αν δεν ανοίξει κανείς το email σας, τι σημασία έχει τι λέει;

Step 3.

Α/Β test

Είναι εύκολο να γίνει, και σας δίνει χρήσιμες πληροφορίες.

Ο τίτλος του μηνύματος μπορεί να γίνει το “φίλτρο” ολόκληρου του μηνύματος.

Είναι σημαντικό οι κειμενογράφοι σας να βάλουν όλη τη δημιουργικότητα τους και να δουν ότι η πρώτη περιγραφή που βλέπει ο παραλήπτης αλλάζει την αποδοχή του σε όλο το μήνυμα.

Ας συνεργαστούμε

Έχετε ή θέλετε ένα έργο;
Ας μιλήσουμε.

Είμαστε μια ομάδα δημιουργικών που ενθουσιάζονται με μοναδικές ιδέες και βοηθούν τις εταιρείες ψηφιακής τεχνολογίας και τεχνολογίας να δημιουργήσουν εκπληκτική ταυτότητα δημιουργώντας κορυφαία UI/UX.